1. Загальні положення
2. Мета та функції Палати
3. Повноваження Палати
4. Керівництво Палати
5. Матеріально – технічне забезпечення
1.1 Реєстраційна палата м. Херсона (в подальшому – Палата) створена з метою об’єднання організаційних та технічних зусиль установ, що здійснюють державну реєстрацію, і взяття на облік суб’єктів господарювання, для спрощення реєстраційних та облікових процедур шляхом скорочення часу, оптимізації документообігу та зменшення вартості процедур для суб’єктів господарювання.
1.2 Палата у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими документами, що регламентують діяльність установ, які залучені до роботи в Палаті, а також цим Положенням.
1.3 Палата створена на основі Меморандуму про співпрацю, підписану керівниками установ, які здійснюють державну реєстрацію суб’єктів господарювання, взяття їх на облік, а також дозвільні функції.
1.4 До участі в роботі Палати залучені такі установи (у подальшому – учасники Палати):
виконавчий комітет Херсонської міської ради;
обласне управління статистики;
Державна податкова інспекція у м. Херсоні;
Херсонське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
районні у м. Херсоні відділи Пенсійного фонду України;
міське відділення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України;
районні у м. Херсоні центри зайнятості;
адміністративна служба міліції УМВС України в Херсонській області.
1.5 Найменування Палати – Реєстраційна палата м. Херсона.
1.6 Місцезнаходження Палати: м. Херсон, вул. Суворова, 29, 1 поверх.